Tuesday, July 9, 2013

Interview : When Joel Madden talks about Nicole Richie


What do you love most about Nicole?
“Nicole has given me a family, happy home and unconditional love. She’s a special woman. She takes care of all of us, and still finds the time for a career and all her friends. I really don’t know how she does it.”
 
What do you love seeing Nicole wear?
“I love seeing her in everything she wears. She always just throws things on and looks like she just walked off a photoshoot. I’m her biggest fan.”

What’s the one thing about Nicole that drives you nuts? Any annoying habits?
“The only thing that drives me nuts is that she leaves shoes and bags all over the house and I somehow find a way to step on her high heels and hurt myself. It’s such a weird thing that only happens to me.”

What’s something most people would be surprised to know about Nicole?
“She makes great chilli and amazing chicken parma. She’s also really good at making hors d’oeuvres. She cooks for me any time I ask. She’s kind of awesome at being a homemaker.”

Does Nicole ever give you fashion advice?
“Nicole always just wants me to be comfortable and happy with myself.”

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Qu'est-ce que tu aime le plus à propos de Nicole ?
" Nicole m'a donné une famille, une maison agréable et un amour inconditionnel. C'est une femme spéciale. Elle prend soin de nous tous, et elle trouve toujours du temps pour sa carrière et pour tous ses amis. Je ne sais vraiment pas comment elle fait."

Qu'aimes-tu voir Nicole porter ?
"J'aime tout ce qu'elle peut porter. Elle va toujours mettre quelque chose et on dirait qu'elle va faire une séance photo. Je suis son plus grand fan."

Quelles sont les choses qui t'ennuient le plus à propos de Nicole ? Des habitudes un peu gênantes ?
"La seule chose qui peut m'ennuyer c'est qu'elle laisse ses chaussures et ses sacs partout dans la maison et je trouve toujours le moyen de marcher sur ses talons et de me faire mal. C'est un truc dingue qui n'arrive qu'à moi."

Qu'est-ce que tu peux nous dire sur Nicole qui nous surprendrait ?
"Elle fait un incroyable chili et un chicken parma ***poulet avec sauce tomate et mozarella entre autre **. Elle cuisine aussi de très bon hors-d'oeuvre. Elle cuisine pour moi dès que je lui demande. Elle est impressionnante dans le rôle de femme d'intérieur."

Est-ce que Nicole t'a déjà donné des conseils en mode ?
"Nicole veut toujours que je sois à l'aise et moi-même."

No comments:

Post a Comment